Wymiana towaru

Wymiana towaru – dotyczy sklepu internetowego

Jeżeli z jakichkolwiek powodów zamówiony towar okazał się nieodpowiedni, nie spodobał Ci się kolor lub rozmiar był niedopasowany do Twojej sylwetki, to możesz dokonać jego wymiany w terminie 30 dni od daty odebrania przesyłki.

Kilka najważniejszych informacji o wymianie towaru

1. Wymianie podlegają wyłącznie towary nieużywane, niezabrudzone, nieuszkodzone, posiadające wszystkie oryginalnie przymocowane metki. Wymienianą odzież prosimy odesłać wraz z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu (paragon fiskalny/faktura VAT).

2. Towar możesz wymienić nie tylko na ten sam model w innym kolorze czy rozmiarze, ale również na zupełnie inny produkt – w przypadku wymiany na produkt tańszy zwrócimy Ci różnicę w cenie, w przypadku produktów droższych będziemy prosić Cię o dopłatę różnicy.

3. Przed wysłaniem towaru na wymianę prosimy, skontaktuj się z nami telefonicznie (502 508 738) lub mailowo (kontakt@best-o.pl). Poinformuj nas jaki produkt Cię interesuje. Dokonamy jego rezerwacji specjalnie dla Ciebie.

4. Deklarujemy jednorazową darmową wysyłkę wymienianego towaru za pośrednictwem wybranej metody dostawy.

5. Jednorazowa darmowa wysyłka wymienianego towaru dotyczy tylko przesyłek wysyłanych na terenie Polski.

Przesyłkę prosimy nadać na adres:

Sklep Internetowy BEST-O.pl
al. Niepodległości 66/13
88-100 Inowrocław

Podsumowanie krok po kroku

1. Zarezerwuj inny rozmiar, kolor lub zupełnie nowy produkt – skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo

2. Wypełnij formularz wymiany towaru – do pobrania tutaj.

3. Odeślij wymieniany towar wraz z formularzem i dowodem zakupu. Po otrzymaniu przesyłki wyślemy do Ciebie paczkę z nowym towarem.